Kinesio-Tape & Köpölyözés

2020.08.03

Az nyáron sem tétlenkedtem, kinesio-tape és köpölyözés, mint mobilizációs technika továbbképzéseken jártam.

Imádok képzésekre járni, új dolgokat tanulni, vagy egy kicsit más szemüvegen keresztül szemlélni a dolgokat, új megvilágításba helyezni a korábban tanultakat. 

Hiszem, tapasztalom, hogy így tudom a legjobbat nyújtani nektek!

Tudjátok, hogy nekem fontos, ha nem az egyik legfontosabb a folyamatos fejlődés. Régóta terveztem, halogattam, de most nyáron eljött a én időm. :)

Elvégeztem a Kinesio-Tape képzést, majd a Köpölyözés, mint mobilizációs technika továbbképzést a Balance Medical Fitness Akadémián.

Kinesio-tape segít

  • sportsérülés, ficam, húzódás, túlfeszült, görcsös izmok, korlátozott ízületi mozgások, derék-, hát-, nyak-, fejfájások, tenisz-, golfkönyök, tartásjavítás, mozgásszervi műtéteket követő rehabilitáció során.

 
A köpölyözést pedig már a prevenciós és terápiás folyamatok részeként is alkalmazhatom, vagy önmagában úgynevezett "wellness köpölyözésként".

Pár szóban, hogy miért is jó, a teljesség igénye nélkül:

  • Bizonyítottan hatékony többek között krónikius deréktáji fájdalom, nyak- és vállfájdalmak, térdízületi problémák, hegek kezelése során.
  • Javítja a vér- és nyirokkeringést, az immunrendszer működését, fokozza a lokális anyagcserét, csökkenti a gyulladást, aktiválja a paraszimpatikus idegrendszert, növeli az ízületi mozgástartományt, fokozott kollagénszintézist eredményez (viszlát cellulit, hello feszes bőr :D).