Speciális tevékenységek

Privát órákon az alábbi speciális területeken tudok Neked segíteni.  

Stresszoldás

Felgyorsult világunkban, sokszor csak arra vágyunk, hogy minden ingertől mentesen, teljes nyugalomban, egymagunk lehessünk. Segítek a leghatékonyabb stresszoldó technikákkal, hogy ez a vágyott nyugalom a mindennapjaid szerves részévé válhasson.

Légzésterápia

A légzésterápia a stresszkezelés egyik legjobb módszere, mely mindig "kéznél van".
Egyénre szabott gyakorlással megannyi pozitív hatása van, íme egy-két példa:
▪️Felszabadítja a légzésben résztvevő izmokat, csökkenti az izmok tónusát, a fájdalommal teli izmok oldódnak, megkönnyebbülnek.
▪️Nyugtatja, kiegyensúlyozza az idegrendszert, csökkenti a szimpatikus idegrendszer aktivitását.
▪️Erősíti az immunrendszert.
▪️Garantáltan több energiához, frissességhez juthatunk, amely hozzájárul a stresszmentesebb élet megéléséhez.
Egyénileg eltérő technikát tanítok
pl. szorongást csökkentő, jobb alvást segítő, magas vérnyomást kezelő, stb.légzés gyakorlatokat kinek mire van szüksége. :)

Meditáció

A meditáció a stresszkezelés kiváló módszere, amelyet könnyebb elsajátítani, mint gondolnánk.
Van egy jó hírem: meditálni mindenki tud, otthon egyedül is, az alapok elsajátítása után.
Erre van szükséged neked is, ha:
▪️Ha fellélegeznél és erőre kapnál a mindennapok vágtájában.
▪️Ha szeretnéd megérteni, hogy mi történik veled és mi lesz a jó lépés a kérdéses élethelyzetedben.
▪️Ha hamarabb szeretnél megoldást találni az elakadásaidra.
▪️Ha könnyebben szeretnél koncentrálni, fókuszálni és nem szeretnéd olyan leterheltnek érezni magad.
▪️Ha érzelmi blokkok oldására keresel megfelelő technikát.
▪️Ha az önelfogadás témaköre érint téged is. 

Relaxáció 

A relaxáció a stresszkezelés könnyed, közkedvelt és hatékony módszere.
Rendszeres relaxációval többek között a következőket tapasztalhatod:
▪️testi-lelki-szellemi ellazulás,
▪️mentális feszültségek oldása,
▪️felszabadulás a lelki terhektől,
▪️belső egyensúly helyreállítása,
▪️harmonikus, nyugodt lelkiállapot,
▪️fizikai és érzelmi regenerálódás.

Kismama torna

Azaz a várandósság alatti torna. 

Életminőséget, fizikai állapotot, lelki közérzetet, a szülés menetét és az utána zajló felépülést is befolyásolja a gondosan megtervezett, tartalmas mozgásprogram, mely az aktuális trimeszterhez van igazítva. 

Ez a torna segít a várandósság alatt is megőrizni a korábbi kondíciót és segít felkészülni a könnyedebb szülésre. De nem ilyenkor kell eddig el nem ért célokért küzdeni, pl. sose futott maratonra felkeszülni!

Ez a torna lehetőséget ad, hogy ráhangolódj az anyaságra és a gyerekágyas időszakra egyaránt.

Meg tudod tanulni a helyes légzéstechnikákat, és elmélyülhetsz a tested minden porcikájára kiterjedő lazítás (relaxálás) képességének gyakorlásában.

A testtartást javító gyakorlatok rendszeres végzésével fájdalommentesen tudsz majd alkalmazkodni megváltozott alakodhoz.

A várandósság alatt és a szüléskor igénybevett izmok és ízületek teherbírásának az erősítésével és rugalmasságuknak a fokozásával pedig könnyebbé és fájdalom mentesebbé teszed a várandósságot és a szülést.

A célirányos gyakorlatok a gerinc-, a medence és a gátizomzat, valamint az ízületek és inak rugalmasságát és erejét növelik.

A torna javít az aktuális lelkiállapotodon is. Kevésbé leszel depresszióra hajlamos és ingerült. Elfelejtheted a szorongást, nem stresszelsz majd minden apróság miatt.

Kismama tornával eltöltött nappalok után könnyebbek lesznek majd az éjszakák is.

Várandósság utáni regeneráció

Az első 6 hét alatt az összeszokáson, a gyógyuláson & pihenésen van a hangsúly.
Azonban már ezekben a hetekben is megtámogatom a vendégeimet, mert bizonyos gyakorlatokat már ilyenkor is lehet, sőt erősen ajánlott végezni.

6 hetes kontroll után pedig el lehet indítani a regenerációs tornát, melyben helyet kapnak a légzőgyakorlatok, a szétnyílt hasizom kezelése, a medencealap regenerációja, az ideg-izom kapcsolatok újraépítése, törzs erősítése, az alap mozgásminták visszaépítése.

A kritikus testrészek észrevétlenül fognak formálódni & sokkal könnyebbek lesznek az anyasággal járó fizikai kihívások.

Felmerülő fájdalmak (pl. nyak, hát, deréktáji) enyhülni fognak a speciális kezeléseimnek köszönhetően (köpöly-, triggerterápia, stb.)

Ezeknek a tornáknak a végére a testtartás látványosan javulni fog, vissza fogsz tudni térni a futáshoz és az erősebb edzésterhelésekhez is.

Alakformálás

Azt gondolom nekünk nőknek örökös kérdéskör az alakunk formálása életkortól, életszakasztól függetlenül.

Teljesen rád szabom az terhelést, a céljaidat maximálisan figyelembe véve.

Az első alkalommal anamnézissel, állapotfelméréssel, testösszetétel méréssel kezdünk. A tapasztaltak alapján megtervezzük a Te saját edzésprogramod.

Ha igényed van rá a menstruációs ciklusodhoz igazítjuk a mozgásanyagod, hiszen így lesz a legideálisabb a terhelés a szervezeted számára.

Segítem a fejlődésed, változásod életmódbeli és étkezési tippekkel is. 

Intim torna

Ez a torna különleges, az én szívemnek nagyon kedves.

Egy torna, mely a belső szerveidre, a hormonháztartásodra és a lelki világodra is hangsúlyt fektet.

A medencealapi izmok kívülről láthatatlanok, kosárként támasztják-tartják a hasüreg belső szerveit és gondoskodnak az altesti nyílások, a húgycső, a hüvely és a végbél zárásáról, valamint a záróizmok akaratlagos működtetéséről.

Az ülő életmódunknak köszönhetően elgyengülnek, nem funkcionálnak megfelelően. Problémákhoz vezethet, ha figyelmen kívül hagyjuk ezeket az izmokat, szöveteket.

Segít esetleges meglévő fájdalmak, problémák (pl. aranyér, inkontinencia) kezelésében, de megelőzésében is.

Gerinctorna

Az ülő életmód és a hosszan tartó inaktivitás következtében kialakuló fájdalmak, diszharmóniák esetén.

Táplálkozási konzultáció

A modern táplálkozás alapismereteivel, egészségügyi kihívásokhoz kapcsolódó funkcionális étrendi protokollokkal (hormonális és emésztőrendszeri problémák/egyensúlytalanságok esetén),  laborvizsgálatok kiértékelésével, női ciklusnak megfelelő étkezéssel kapcsolatban tudok segíteni. 

Stretching

Cél, hogy újra rugalmasnak, könnyednek érezd magad. A testtartásod és mozgásod fiziológiás, harmonikus legyen.

Köpölyözés

Egy manuális, lazító technika a kötőszövet kezelésére. Bizonyítottan hatékony többek között krónikus deréktáji-, nyak-, vállfájdalmak, térdízületi problémák, hegek kezelése során. Javítja a vér- és nyirokkeringést, csökkenti a gyulladást, növeli az ízületi mozgástartományt, segít a cellulit kezelésében, feszesíti a bőrt.

Kinesio-tape

Egy vékony rugalmas bőrre ragasztható latex mentes pamutszalag, ami sokrétűen segít. Pl.:
sportsérülés, ficam, húzódás, túlfeszült, görcsös izmok, korlátozott ízületi mozgások, derék-, hát-, nyak-, fejfájások, tenisz-, golfkönyök, tartásjavítás, mozgásszervi műtéteket követő rehabilitáció során.

Flossing

Egy speciális gumiszalaggal végzett kompressziós terápia. Fő célja a mobilitás növelése, a fájdalom csillapítása és a szöveti letapadások oldása. A szalaggal körbetekert izmokkal, ízületekkel, kötőszövettel speciális gyakorlatokat végezhetsz, akut vagy krónikus fájdalmak esetén.

Hengerezés

SMR henger egy kemény habszivacs henger a kötőszövet lazítására. Egy kompressziós önmasszírozó eljárás, mely oldja az izomfeszültségeket, izomgörcsöket. Segíthet a jobb minőségű mozgás és a jobb teljesítmény elérésében, valamint felgyorsítja a regeneráció folyamatát és enyhíti az izomlázat.

Energia kezelés

Segítő, gyógyító energiákkal rendelkezem. Erő van a kezemben, ezt szoktam mondani, ilyen egyszerűen, hiszen annak, aki először hall/tapasztal ilyet, ez könnyen érthető, Furcsán hangozhat, de a vendégeim fizikai fájdalmát tudom oldani, a fájdalom elmúlását gyorsítani.
Segítek az életenergia blokkok nélküli áramlásával, csakraharmonizációval, egyénileg segítő testhelyzetekkel, légző és vizualizációs gyakorlatokkal és egy-két titkos "összetevővel". :)