Speciális tevékenységek

Privát órákon az alábbi speciális területeken tudok Neked segíteni.  

Stresszoldás

Felgyorsult világunkban, sokszor csak arra vágyunk, hogy minden ingertől mentesen, teljes nyugalomban, egymagunk lehessünk. Segítek a leghatékonyabb stresszoldó technikákkal, hogy ez a vágyott nyugalom a mindennapjaid szerves részévé válhasson.

Légzésterápia

A légzésterápia a stresszkezelés egyik legjobb módszere, mely mindig "kéznél van".
Egyénre szabott gyakorlással megannyi pozitív hatása van, íme egy-két példa:
▪️Felszabadítja a légzésben résztvevő izmokat, csökkenti az izmok tónusát, a fájdalommal teli izmok oldódnak, megkönnyebbülnek.
▪️Nyugtatja, kiegyensúlyozza az idegrendszert, csökkenti a szimpatikus idegrendszer aktivitását.
▪️Erősíti az immunrendszert.
▪️Garantáltan több energiához, frissességhez juthatunk, amely hozzájárul a stresszmentesebb élet megéléséhez.
Egyénileg eltérő technikát tanítok
pl. szorongást csökkentő, jobb alvást segítő, magas vérnyomást kezelő, stb.légzés gyakorlatokat kinek mire van szüksége. :)

Meditáció

A meditáció a stresszkezelés kiváló módszere, amelyet könnyebb elsajátítani, mint gondolnánk.
Van egy jó hírem: meditálni mindenki tud, otthon egyedül is, az alapok elsajátítása után.
Erre van szükséged neked is, ha:
▪️Ha fellélegeznél és erőre kapnál a mindennapok vágtájában.
▪️Ha szeretnéd megérteni, hogy mi történik veled és mi lesz a jó lépés a kérdéses élethelyzetedben.
▪️Ha hamarabb szeretnél megoldást találni az elakadásaidra.
▪️Ha könnyebben szeretnél koncentrálni, fókuszálni és nem szeretnéd olyan leterheltnek érezni magad.
▪️Ha érzelmi blokkok oldására keresel megfelelő technikát.
▪️Ha az önelfogadás témaköre érint téged is. 

Relaxáció 

A relaxáció a stresszkezelés könnyed, közkedvelt és hatékony módszere.
Rendszeres relaxációval többek között a következőket tapasztalhatod:
▪️testi-lelki-szellemi ellazulás,
▪️mentális feszültségek oldása,
▪️felszabadulás a lelki terhektől,
▪️belső egyensúly helyreállítása,
▪️harmonikus, nyugodt lelkiállapot,
▪️fizikai és érzelmi regenerálódás.

Kismama torna

Azaz a várandósság alatti torna. 

Életminőséget, fizikai állapotot, lelki közérzetet, a szülés menetét és az utána zajló felépülést is befolyásolja a gondosan megtervezett, tartalmas mozgásprogram, mely az aktuális trimeszterhez van igazítva. 

Ez a torna segít a várandósság alatt is megőrizni a korábbi kondíciót és segít felkészülni a könnyedebb szülésre. De nem ilyenkor kell eddig el nem ért célokért küzdeni, pl. sose futott maratonra felkeszülni!

Ez a torna lehetőséget ad, hogy ráhangolódj az anyaságra és a gyerekágyas időszakra egyaránt.

Meg tudod tanulni a helyes légzéstechnikákat, és elmélyülhetsz a tested minden porcikájára kiterjedő lazítás (relaxálás) képességének gyakorlásában.

A testtartást javító gyakorlatok rendszeres végzésével fájdalommentesen tudsz majd alkalmazkodni megváltozott alakodhoz.

A várandósság alatt és a szüléskor igénybevett izmok és ízületek teherbírásának az erősítésével és rugalmasságuknak a fokozásával pedig könnyebbé és fájdalom mentesebbé teszed a várandósságot és a szülést.

A célirányos gyakorlatok a gerinc-, a medence és a gátizomzat, valamint az ízületek és inak rugalmasságát és erejét növelik.

A torna javít az aktuális lelkiállapotodon is. Kevésbé leszel depresszióra hajlamos és ingerült. Elfelejtheted a szorongást, nem stresszelsz majd minden apróság miatt.

Kismama tornával eltöltött nappalok után könnyebbek lesznek majd az éjszakák is.

Várandósság utáni regeneráció

Az első 6 hét alatt az összeszokáson, a gyógyuláson & pihenésen van a hangsúly.
Azonban már ezekben a hetekben is megtámogatom a vendégeimet, mert bizonyos gyakorlatokat már ilyenkor is lehet, sőt erősen ajánlott végezni.

6 hetes kontroll után pedig el lehet indítani a regenerációs tornát, melyben helyet kapnak a légzőgyakorlatok, a szétnyílt hasizom kezelése, a medencealap regenerációja, az ideg-izom kapcsolatok újraépítése, törzs erősítése, az alap mozgásminták visszaépítése.

A kritikus testrészek észrevétlenül fognak formálódni & sokkal könnyebbek lesznek az anyasággal járó fizikai kihívások.

Felmerülő fájdalmak (pl. nyak, hát, deréktáji) enyhülni fognak a speciális kezeléseimnek köszönhetően (köpöly-, triggerterápia, stb.)

Ezeknek a tornáknak a végére a testtartás látványosan javulni fog, vissza fogsz tudni térni a futáshoz és az erősebb edzésterhelésekhez is.

Alakformálás

Azt gondolom nekünk nőknek örökös kérdéskör az alakunk formálása életkortól, életszakasztól függetlenül.

Teljesen rád szabom az terhelést, a céljaidat maximálisan figyelembe véve.

Az első alkalommal anamnézissel, állapotfelméréssel, testösszetétel méréssel kezdünk. A tapasztaltak alapján megtervezzük a Te saját edzésprogramod.

Ha igényed van rá a menstruációs ciklusodhoz igazítjuk a mozgásanyagod, hiszen így lesz a legideálisabb a terhelés a szervezeted számára.

Segítem a fejlődésed, változásod életmódbeli és étkezési tippekkel is. 

Gerinctorna

Az ülő életmód és a hosszan tartó inaktivitás következtében kialakuló fájdalmak, diszharmóniák esetén.

Táplálkozási konzultáció

A modern táplálkozás alapismereteivel, egészségügyi kihívásokhoz kapcsolódó funkcionális étrendi protokollokkal (hormonális és emésztőrendszeri problémák/egyensúlytalanságok esetén),  laborvizsgálatok kiértékelésével, női ciklusnak megfelelő étkezéssel kapcsolatban tudok segíteni. 

Stretching

Cél, hogy újra rugalmasnak, könnyednek érezd magad. A testtartásod és mozgásod fiziológiás, harmonikus legyen.

Köpölyözés

Egy manuális, lazító technika a kötőszövet kezelésére. Bizonyítottan hatékony többek között krónikus deréktáji-, nyak-, vállfájdalmak, térdízületi problémák, hegek kezelése során. Javítja a vér- és nyirokkeringést, csökkenti a gyulladást, növeli az ízületi mozgástartományt, segít a cellulit kezelésében, feszesíti a bőrt.

Kinesio-tape

Egy vékony rugalmas bőrre ragasztható latex mentes pamutszalag, ami sokrétűen segít. Pl.:
sportsérülés, ficam, húzódás, túlfeszült, görcsös izmok, korlátozott ízületi mozgások, derék-, hát-, nyak-, fejfájások, tenisz-, golfkönyök, tartásjavítás, mozgásszervi műtéteket követő rehabilitáció során.

Flossing

Egy speciális gumiszalaggal végzett kompressziós terápia. Fő célja a mobilitás növelése, a fájdalom csillapítása és a szöveti letapadások oldása. A szalaggal körbetekert izmokkal, ízületekkel, kötőszövettel speciális gyakorlatokat végezhetsz, akut vagy krónikus fájdalmak esetén.

Hengerezés

SMR henger egy kemény habszivacs henger a kötőszövet lazítására. Egy kompressziós önmasszírozó eljárás, mely oldja az izomfeszültségeket, izomgörcsöket. Segíthet a jobb minőségű mozgás és a jobb teljesítmény elérésében, valamint felgyorsítja a regeneráció folyamatát és enyhíti az izomlázat.

Energia kezelés

Segítő, gyógyító energiákkal rendelkezem. Erő van a kezemben, ezt szoktam mondani, ilyen egyszerűen, hiszen annak, aki először hall/tapasztal ilyet, ez könnyen érthető, Furcsán hangozhat, de a vendégeim fizikai fájdalmát tudom oldani, a fájdalom elmúlását gyorsítani.
Segítek az életenergia blokkok nélküli áramlásával, csakraharmonizációval, egyénileg segítő testhelyzetekkel, légző és vizualizációs gyakorlatokkal és egy-két titkos "összetevővel". :)